Tangoriro - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Wilco Broekkamp - WaarBenJij.nu Tangoriro - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Wilco Broekkamp - WaarBenJij.nu

Tangoriro

Door: Willie

Blijf op de hoogte en volg Wilco

21 Maart 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

Aftellen geblazen, nog 7 nachten slapen en dan stap ik alweer op het vliegtuig!!

Al met al een leuke week achter de rug gehad en zeker erg veel geluk met het weer.. Met het groepje vanuit waitomo ben ik verder gaan reizen richting Taupo, vanuit dit plaatsje hebben we de Tangoriro Crossing afgelopen, een 19km lange track door de bergen. De route was zeker pittig maar absoluut de moeite waard, al met al hebben wij zo`n 300 foto`s bij elkaar geschoten en zal ik jullie maar besparen door slechts enkele te uploaden ;).

Een leuke groep was het maar helaas gingen ieder een andere kant op.. Mijn reis zou verder gaan richting het noorden maar gelukkig had ik een ruime planning genomen om enkele dagen vrij te besteden en heb een retourtje van Taupo richting Wellington geboekt..

Een klein reisverslag voor de verandering maar echt veel behalve de nodige biertjes en de gezelligheid is er vrij weinig gaande. Ik zit nu in Auckland waar ik morgen richting de Bay of Islands zal gaan reizen, nog even genieten van een kleine strand vakantie voordat ik naar huis kom ;)

Tot snel allemaal!!

Groetjes,

Wilco

• 21 Maart 2010 - 09:34

Vlearmoes:

Hoi Willy,

Kort verslagje,
    Als je deze kant weer op komt, zijn wij weer in de lente. De temperaturen gaan nu naar normale waarden. Zullen vast wel vele verhalen van je horen. We zijn benieuwd.
    By the WAy: Uitslag is 1-1 geworden.

Groeten uit Neede

• 21 Maart 2010 - 10:01

Pa:

zweverige foto van je reisgenoten maar ziet er weer prima uit geniet nog maar een paar dagen en see you soon

• 21 Maart 2010 - 16:37

Hallo Wilco:

We hebben weer even gelezen en foto,s bekeken. Geniet dan nou nog maar van je laatste week We wensen je een goede terug reis en tot ziens groetjes opa en oma

• 21 Maart 2010 - 19:17

Flip & Karlien:

hey wilco! wat een vette foto! haha ik zal alvast voor maandag 29 maart pleintje tafeltje huren! er is veel veranderd laatste tijd en wil je verhaal graag horen! ciao!

• 22 Maart 2010 - 07:57

Syl:

Bijna, bijna weer thuis.Voor de één eindelijk voor de ander (jij dus) nu al.
    Wij sensen je een hele fijne week en een goede thuisreis.
    Tot straks.

• 22 Maart 2010 - 08:47

Anita:

Hey Wilco,
    Ziet er geweldig uit!! Geniet er nog even van en alvast een hele goeie thuisreis gewenst. Zien en spreken je dan zeker snel een keertje. Het was fantastisch om je reisverslagen te lezen maar om ze "in het echt" te horen is natuurlijk veel gezelliger. Tot snel.
    Groetjes,
    Anita

• 22 Maart 2010 - 09:09

Erik:

Hey wilco, nog een weekje en dan zullen we weer een pilsje drinken.

• 23 Maart 2010 - 12:30

Jos En Ans:

ha die wilco, nog een weekje en dan zit je weer in het voorjou (denken we) saaie nederland lekker nog effe genieten dus see you soon

• 23 Maart 2010 - 12:30

Jos En Ans:

• 24 Maart 2010 - 10:20

Mama:

ziet er weer geweldig uit
    geniet er nog van
    liefs mama

• 25 Maart 2010 - 05:47

Milou:

Ik kan niet geloven dat je al bijna naar huis gaat :O Ik sta op het punt een geel busje te kopen haha! xx en alvast een fijne reis..

• 27 Maart 2010 - 12:14

Buuf:

Hallo dan
    Na vele avonturen kan de terugreis beginnen.
    Je bent je buurjongen toch nog 40min. voor.
    Een dubbel weerzien dus:)